Sunday, November 29, 2009

Iklan FREE: Mangga Alarm Motorsikal RM45 FREE POSTAGE

Nama*: zaizul
Email*: zaizul@yahoo.com
URL Address: www.ManggaAlarm.blogspot.com
Tajuk Iklan*: Mangga Alarm Motorsikal RM45 FREE POSTAGE
Isi Iklan*: Mangga Penggera (Alarm) amat berkesan melindungi rumah anda
daripada dicerobohi oleh pendatang yang tidak diingini.

Mangga ini Sesuai Untuk Kegunaan :-

~Rumah
~Kilang
~Kedai
~Motosikal
~Kereta.

Ianya menggunakan bateri yang tahan 6 bulan dan boleh ditukar.

Terbahagi Kepada 2 Gear :-

1.Gear Pertama - Mangga tanpa fungsi Alarm
2.Gear Kedua - Mangga dengan fungsi Alarm

Bagaimana berfungsi?
Cuma buka kunci dan terbalikkan gear pertama ke gear
kedua dan kuncikan, alarm telah activate.

Bila terdapat gegaran atau cubaan untuk membukanya ,
alarm akan berbunyi... Cukup KUAT sejauh 50meter

Condition : Baru

Harga RM45 termasuk penghantaran.

Untuk penghantaran Mangga PENGGERA Alarm Motosikal,
Kurier yang digunakan ialah Pos Ekspress.


Penghantaran menggunakan Sampul Pos Ekspress digunakan
disebabkan beberapa faktor antaranya:

* Cepat
* Selamat
* Boleh trakking lokasi semasa Pos Ekspress

Pembayaran?


Untuk melakukan pembayaran, Saudara/i bolehlah menggunakan Maybank.

Untuk berurusniga dengan saya, sila sms saya di talian 019-4659076
untuk mendapatkan nombor akaun Maybank saya.

Saya akan memberikan nombor akaun Maybank saya

Setelah bank-in.

Sila sms saya Nama dan Alamat Penghantaran yang betul untuk proses penghantaran.


Penghantaran Mangga Penggera Alarm Motorsikal akan dilakukan SEGERA
untuk pembayaran sebelum pukul 4 ptg untuk hari biasa bekerja.

Untuk pembayaran yang dilakukan lebih daripda pukul 4 ptg,
penghantaran akan dilakukan keesokan paginya.

Untuk pembayaran yang dilakukan pada hari Sabtu atau Ahad,
penghantaran akan dilakukan pada hari Isnin pagi.
Harga Biasa RM80
Harga Tawaran RM45 TERMASUK PENGHANTARAN !!!


Berminat?

sms saya dengan kadar segera...

zaizul
019-4659076
Label*: Blog,
--
Visitor Ip: 118.100.160.134

COMMENTS :

Don't Spam Here

0 comments to “Iklan FREE: Mangga Alarm Motorsikal RM45 FREE POSTAGE”

Post a Comment