Thursday, May 5, 2011

Iklan FREE: JURUTAIP PARTIME @ FULLTIME 2011 "RUMAH SAHAJA"

Nama**:zaleha
Email**:zazan_1609@yahoo.com.my
URL Address:zazan_1609@yahoo.com.my
Tajuk Iklan**:JURUTAIP PARTIME @ FULLTIME 2011 "RUMAH SAHAJA"
Isi Iklan**:DATA TYPING 2011

JURUTAIP DI RUMAH PENGAMBILAN 2011

Salam hormat.Kami mempunyai beberapa jawatan kosong DALAM BULAN MAY 2011 yang memberi pendapatan dalam lingkungan RM500.00-RM2100.00 seminngu. Terbuka kepada seluuh Malaysia dan dunia.Anda hanya perlu :-
#Memproses pengiklanan data pelanggan yang dihantar melalui email anda
#Bekerja dari rumah sendiri, cyber cafe, pejabat, kolej, dan lain-lain
#Bila-bila masa (anda yang menetapkan jadual sendiri)
#Menghantar email kepada pelanggan

Kami hanya mencari seorang yang jujur, bermotivasi tinggi dengan keinginan untuk bekerja di rumah, menaip dan memasukkan borang. Pemohon mestilah berumur sekurang-kurangnya 18 tahun dengan kemudahan internet.Pengalaman tidak diperlukan. Namun, beberapa teknik adalah sangat diperlukan. Kebolehan menggunakan komputer dan menaip, boleh mengeja dan mencetak dengan kemas, dan kebolehan untuk mematuhi arahan yang diberi.

ALATAN YANG DIPERLUKAN

Komputer dengan kemudahan internet, alamat email yang sah, teknik menaip yang bagus, dan kemahiran asas internet. Sekiranya anda mencukupi syarat-syarat di atas, sila memohon di : zazan_1609@yahoo.com.my.
Bidang tugas kerjaya ini adalah sangat mudah, Semua Pelanggan anda terdiri dari pelbagai golongan sama ada orang perseorangan,syarikat,agensi,koperat dan pelbagai lagi. Mereka akan datang dari seluruh dunia bergantung sejauh mana mereka mengetahui perkhidmatan anda. Melalui pakej latihan akan kami jelaskan bagaimana anda harus bermula dan melaksanakan promosi Menaip dan Mengiklankan perkhidmatan anda.Pelanggan yang memerlukan produk anda akan membayarnya terlebih dahulu barulah kerja-kerja pemerosesan data dilakukan. Perincian kaedah bagaimana anda dibayar dan mengiklan akan dijelaskan dalam pakej latihan. ANDA AKAN DIBIMBING oleh kami melalui pakej latihan yang lengkap dan terbukti berkesan. Tak perlu risau tiada pengalaman atau panduan.

CONTOH : Jika anda menerima bayaran sebanyak RM20 untuk setiap Pakej data yang siap diproses. Jika setiap hari anda mampu Menaip dan Menjual Pakej Pengiklanan Data Entry sebanyak 15 permohonan, anda akan mendapat bayaran sebanyak:

RM20 x 15 permohonan sehari x 7 hari = RM2100.00 Seminggu !!!

Kebiasaannya, purata pendapatan seminggu adalah dalam lingkungan RM500– RM2100, dan ini adalah satu jumlah yang lumayan. Anda bebas untuk memproses dan mengiklankan data seberapa banyak yang mungkin kerana tiada had dikenakan. Semakin banyak yang anda buat, maka semakin banyaklah pendapatan anda! Untuk 1 pemprosesan dan pengiklanan data, anda akan dibayar serta-merta dan tidak perlu menunggu sehingga hujung bulan.Bayaran terus ke akaun bank dan segera.

Cara pembayarannya pula adalah melalui beberapa kaedah yang akan ditentukan sendiri oleh anda selepas mendaftar* (akan diterangkan semasa latihan komprehensif). Kebiasaannya dimasukkan terus ke dalam akaun bank anda ( BANK TEMPATAN ), Maybank, Cimb Bank, RHB Bank, Bank Islam, EON bank, Public Bank, Hong Leong Bank ataupun melalui cek, atau wang elektronik seperti e-gold.

Bersedia untuk memulakan kerjaya sebagai Jurutaip Memproses / Pengiklan Data Entry Dari Rumah?

Pakej Latihan dan Tip-Tip Bonus sedia menanti anda bila anda membuat bayaran dengan harga RM20 sahaja .Fee hanya dikenakan sekali sahaja dan tiada fee berulang. Tujuan fee adalah untuk menampung kos pendaftaran,latihan dan meterial(manual) . Ini adalah kos yang sangat murah dan minima yang kami tawarkan. Kebiasaannya ia ditawarkan dengan harga ratusan ringgit/dollar. Tapi kami tawarkan ini sebagai PROMOSI untuk memperkenalkan sistem kerjaya ini kepada rakyat Malaysia. Jika anda order sekarang anda akan menerima :-

~DataTypeVision® Vision Setting
~DataTypeVision® Manual Training
~DataTypeVision® Bonus 1
~DataTypeVision® Bonus 2
~DataTypeVision® Bonus 3
~DataTypeVision® Bonus Tambahan
~DataTypeVision® Rahsia Kerja
*Semua urusan latihan dan penghantar pakej serta bonus dilakukan selepas bayaran dibuat melalui email dan anda boleh mencetaknya .

JANGAN TUNGGU LAGI SILA DAFTAR SEGERA..KEJAYAAN BERMULA DARI DIRI ANDA.TANPA USAHA TIDAK AKAN BARJAYA !!!!!!


Anda boleh mendaftar dengan memasukkan bayaran sebanyak RM 20.00 hari ini melalui Mesin Deposit tunai / Pembayaran Online ( Maybank2u/Cimbclicks ) / ATM atau melalui Kaunter Bank

Masukkan bayaran pendaftaran ke akaun Maybank atau Cimb Bank:

Bayar kepada : siti zaleha binti abdul gani

NO AKAUN

maybank : 164472304845

RM 20.00 SAHAJA

E-mail
zazan_1609@yahoo.com.my


Selepas Membuat Pembayaran E-mail kepada
zazan_1609@yahoo.com.my

nama anda *penting
jumlah dimasukkan RM 20.00 *penting
nama bank *penting
tarikh , masa transaksi berlaku*penting
alamat email anda*penting
bayaran untuk : kerja data*penting

UBAHLAH DIRI ANDA KETANGGA KEJAAYAAN, SAYA SUDAH BERJAYA ANDA BILA LAGI !!!!
Gambar jika ada:jurutaip-pengiklanan-1960722703.jpg
Label*:Pekerjaan



Powered by EmailMeForm

COMMENTS :

Don't Spam Here

0 comments to “Iklan FREE: JURUTAIP PARTIME @ FULLTIME 2011 "RUMAH SAHAJA"”

Post a Comment